گوچي در مرگ ترسناك با وضوح بالا، رقصنده است

۱۱۷ بازديد

از لحاظ تاريخي، تئوري "memento mori"، به منظور يادآوري مردم از اجتناب ناپذير مرگ، با فروش شلوار طراحان كمي دارد. اما زماني كه عبارت لاتين در نمايشگاه كروز گچي ظاهر شد، به طور مرتب پاها يك جفت اسلايكي را به هم متصل كرد، به طرز شگفت انگيزي برخورد كرد.

اين نمايشگاه در ميان گورهاي فرو ريختن و كاشي هاي سنگي از ناحيه اي پر از عجيب و غريب Alyscamps روم، نزديك آرل در پرونس برگزار شد. يخ خشك و شمع ها در زنجيرهاي گوتيك فرياد زدند و صحنه هايي را ايجاد كردند كه در آن هراس هامر دهه ي 80 را سنگ نرم كرد. هنگامي كه يك خط طولاني از شعله هاي آتش در مركز محل برگزار شد، جو به 11 رسيد. سپس مدل ها از آتش و مه آلود مانند ارتش ارواح به ويژه لباس پوشيدني خارج شدند.

تمام عناصري كه اخيرا Gucci را به عنوان يك موفقيت تجاري عجيب و غريب به اثبات رساندند، به اثبات رسيده است. لباس هاي مختلف از زمان هاي مختلف، از لباس هاي رنسانس سبك تا چكمه هاي پاشنه بلند مردانه تا سال 1970، الهام شدند. بسيار عجيب و غريب بود: هدايا كه كلاه اسقف را با ماسك زنبورداري تركيب كرد؛ جوراب هاي جوراب شلواري بيش از يك چهره مدل. همچنين قطعاتي از قبيل مري جينز با پاشنه هاي بلوك GG-logoed وجود داشت. همكاري جديدي با Chateau Marmont با لوگوي هتل LA با سابقه زرق و برق تيره ارائه شده بر روي كيسه هاي لباسشويي و جليقه هاي همراه با شبح شيطان ارائه شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.