آيا رقمي شدن منجي صنعت مد است؟

۵۰ بازديد

بسته به اينكه از چه كسي مي خواهيد ، تحول ديجيتالي طراحي و ساخت مد به عنوان يك فرصت و يك تهديد تلقي مي شود. تهديدات درك شده شامل امنيت شغلي ، خلاقيت و از بين رفتن "لمس انسان" در طراحي مد و توليد پوشاك است. اين فرصت ها باعث صرفه جويي در وقت و هزينه ، افزايش پايداري گسترده و سريع (از جمله حذف زباله هاي نساجي و كاهش نياز به رنگرزي ، استفاده از آب و انتشار كربن ناشي از نمونه گيري فيزيكي) و امكان توليد مقادير اندك از محصولات با سودآوري است. ساير صنايع خلاق ، مانند بازي و فيلم ، ابزارهاي ديجيتالي و متعاقباً سيستم عامل هايي را طراحي كرده اند كه طراحي را پيوند مي زند ، قلب ضرب و شتم تمام كالاهايي است كه براي مصرف انسان ايجاد شده است ، با هر شخص ديگر و فرآيند لازم براي اجراي آن طرح (چه اين باشد. روي صفحه يا به صورت فيزيكي). از اين رو نتيجه مي گيرد كه بنابراين اين صنايع نقشه اي براي ديجيتالي شدن مد ارائه داده اند يا آيا آنها وجود دارند؟
براي بحث و گفتگو در زمينه كنوني ، فشارهاي پايداري كه در صنعت مد وجود دارد ، نشان مي دهد كه تحول ديجيتال ضروري است نه اختياري. افزايش قيمت مواد اوليه با كاهش منابع اين سياره ، كربن و هزينه هاي مالي نمونه برداري از پوشاك دستي و حمل و نقل از طريق توليد كنندگان در آسيا به اروپا و ايالات متحده و انتقال از دو فصل در سال به ماهانه (يا هفتگي). راه اندازي محصول براي مطابقت با روند رسانه هاي اجتماعي ، به اين معني كه تنها راه براي برآورده كردن تقاضاي جهاني مصرف كننده ، ديجيتالي كردن و ساده سازي فرايندهاي دستي است. در واقع ، به نظر مي رسد اين سؤال وجود دارد كه چگونه صنعت مي تواند به شكلي پايدار ، اخلاقي و سودآور بدون ديجيتالي پيشرفت كند؟   Brautkleider

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.