مد زمينه نبرد بعدي براي شركتهاي پرداخت است

۶۰ بازديد

صنعت پرداخت مركز جنگ چند ميليارد دلاري است. در طي 18 ماه گذشته سرمايه هاي بيشتري نسبت به گذشته با دور گسترده بودجه و تملك سرمايه هاي بزرگ به فضا سرازير شد. در ماه مه سال 2018 ، پي پال iZettle ، يك شركت پرداخت موبايل را كه براي تجارت هاي كوچك با راه حل هاي قابل فروش قابل فروش ، به مبلغ 2.2 ميليارد دلار ارائه مي داد ، در تلاش براي تقويت راه حل هاي تجاري خود. در آگوست سال 2019 كلارنا ، ارائه دهنده پرداخت با روش هاي پرداخت جايگزين كارت اعتباري ، با ارزش ارزيابي 5/5 ميليارد دلار 460 ميليون دلار جمع آوري كرد. و سپس استريپ وجود دارد ، طيف گسترده اي از ابزارهاي پرداخت را براي مشاغل اينترنتي ارائه مي دهد ، مبلغ جديدي براي تأمين اعتبار در ماه سپتامبر اعلام كرد و ارزش ارزيابي خود را به 35 ميليارد دلار رساند.
در اين فضاي بسيار رقابتي ، شركت هاي پرداخت فقط كافي نيستند - ارائه دهنده پرداخت ، يك درگاه پرداخت ، تسهيل كننده پرداخت. تنها راه پيشبرد ، نوآوري مجدد خود ، گسترش پيشنهادات آنها و افزودن ارزش اضافي به بازرگانان و مصرف كنندگان است. براي شركتهاي پرداخت ، اين تحول اختياري نيست ، اين يك بقا در طولاني مدت است.
آينده پرداخت ها در مورد شناخت خواسته ها و نيازهاي ضمني و صريح مصرف كنندگان و بازرگانان است و ميدان نبرد بعدي مد است.

Abiti da sposa