صنعت پرداخت مركز جنگ چند ميليارد دلاري است. در طي 18 ماه گذشته سرمايه هاي بيشتري نسبت به گذشته با دور گسترده بودجه و تملك سرمايه هاي بزرگ به فضا سرازير شد. در ماه مه سال 2018 ، پي پال iZettle ، يك شركت پرداخت موبايل را كه براي تجارت هاي كوچك با راه حل هاي قابل فروش قابل فروش ، به مبلغ 2.2 ميليارد دلار ارائه مي داد ، در تلاش براي تقويت راه حل هاي تجاري خود. در آگوست سال 2019 كلارنا ، ارائه دهنده پرداخت با روش هاي پرداخت جايگزين كارت اعتباري ، با ارزش ارزيابي 5/5 ميليارد دلار 460 ميليون دلار جمع آوري كرد. و سپس استريپ وجود دارد ، طيف گسترده اي از ابزارهاي پرداخت را براي مشاغل اينترنتي ارائه مي دهد ، مبلغ جديدي براي تأمين اعتبار در ماه سپتامبر اعلام كرد و ارزش ارزيابي خود را به 35 ميليارد دلار رساند.
در اين فضاي بسيار رقابتي ، شركت هاي پرداخت فقط كافي نيستند - ارائه دهنده پرداخت ، يك درگاه پرداخت ، تسهيل كننده پرداخت. تنها راه پيشبرد ، نوآوري مجدد خود ، گسترش پيشنهادات آنها و افزودن ارزش اضافي به بازرگانان و مصرف كنندگان است. براي شركتهاي پرداخت ، اين تحول اختياري نيست ، اين يك بقا در طولاني مدت است.
آينده پرداخت ها در مورد شناخت خواسته ها و نيازهاي ضمني و صريح مصرف كنندگان و بازرگانان است و ميدان نبرد بعدي مد است.
پنجشنبه ۲۱ آذر ۹۸ ۰۴:۵۸ ۶۰ بازديد